03 February, 2012

Siggy Block Exchange

Ik heb in het Nederlands geschreven voor dit blog post.  Ik ben aan het leren beter Nederlands spreken, hoop ik.  Schrijven helpt me een beetje.

I have written in Nederlands for this blog post. I am learning to speak beter Nederlands, I hope. Writing helps me a bit. 



Dit is mijn eerst Siggy van Annelies.  Ze organiseert de swap en ze doet het zeer goed! :-)This is my first Siggy from Annelies. She orgnizes the swan and she does it very well! :-)

Dank u, Annelies!




Dit is een Siggy ik gemaakt.  Ik mailde een van Annelies een paar dagen geleden.
This is a Siggy I made. I mailed one to Annelies a few days ago.



I ben vereerd om te kunnen in de swap.  Ik kijk uit naar het delen van meer Siggys!
I am honored to be able to particiapte in the swap. I look forward to sharing more Siggys!

Fijne dag!

No comments: